Waarmee kunnen we u helpen? 

Bestellen
 
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wij verzenden de producten binnen 1 tot 4 werkdagen na uw bestelling. De bezorgtijd hangt af van uw locatie.
Hoe kan ik het verzend- of factuuradres wijzigen na mijn bestelling?
Neem contact met ons op via support@magframe.nl om uw verzend- of factuuradres te wijzigen.
 
Producten
 
Kan ik één foto over meerdere lijsten van verschillende formaten spreiden?
Jazeker! Kies op de productenpagina bijvoorbeeld voor een tweeluik of drieluik (Magframe Multipanel). Heeft u nog specifiekere wensen, dan denken wij graag met u mee. Neem contact met ons op via support@magframe.nl voor meer details.
Wat zijn de verschillen met traditionele fotolijsten en foto op canvas?
Het belangrijkste verschil is dat Magframe een magnetisch systeem voor fotolijsten is. Dit is uniek in de wereld! De innovatieve houten Magframe fotolijst heeft aan de voorzijde een metalen coating. De foto wordt geprint op duurzaam magneetfolie in het formaat van de fotolijst. Daardoor kunt u de foto niet alleen snel en makkelijk op de fotolijst bevestigen, maar kunt u ook foto’s wisselen zo vaak u maar wilt.
Ik ben niet tevreden over het ontvangen product. Wat kan ik doen?
Wij zijn 100% toegewijd aan onze klanten. Alleen als u tevreden bent zijn wij het ook. Wanneer u niet tevreden bent, stuur dan een e-mail naar support@magframe.nl. Het beste is om in de bijlage foto's van uw klacht toe te voegen. Wij zullen voor u nagaan waar het is misgegaan en hoe we dit samen kunnen oplossen. Wanneer dit de kwaliteit van de foto betreft (wanneer deze wazig of pixelachtig is) kunnen wij uw reclamatie helaas niet in behandeling nemen. U kunt de kwaliteit van de foto via onze website controleren. Als u via de productpagina een foto upload en een formaat selecteert, krijgt u een waarschuwing wanneer de resolutie van uw foto te laag is. Zo weet u zeker dat de kwaliteit van de foto goed is! Wanneer u geen klacht heeft, maar alsnog af wilt zien van uw aankoop, is het helaas niet mogelijk om beroep te doen op een herroepingsrecht. Dit heeft te maken met het feit dat al onze artikelen persoonlijk van aard zijn en wordt aangepast naar wensen van u als klant.
Mijn product is beschadigd bij aankomst. Wat moet ik doen?
Hoewel we er alles aan doen om er voor te zorgen dat uw bestelling in perfecte staat aankomt, kan er onderweg altijd iets gebeuren. Bewaar de verpakking en maak foto’s van de beschadiging.  Neem dan ook contact met ons op.
Zijn er ook fotolijsten verkrijgbaar in andere formaten dan die op deze website staan?
Alles is mogelijk, neem contact met ons op voor meer informatie over andere formaten. Voor de Magframe fotolijsten zijn echter alleen de formaten mogelijk zoals weergegeven op de website, tenzij er wordt gevraagd naar een erg grote oplage.
 
Gebruik en onderhoud
 
Kan ik mijn Magframe buiten ophangen?
Liever niet. Hoewel onze magnetische foto’s een UV-beperkende coating hebben, is deze laag niet resistent tegen direct zonlicht voor langere tijd.
Kan ik mijn Magframe ophangen in een badkamer of andere vochtige ruimte?
Magnetisme wordt niet beinvloed door vocht. Hout is wel vatbaar voor vocht bij een langdurige blootstelling hieraan.
Zijn er speciale montage-instructies die ik moet volgen bij het ophangen van mijn Magframe?
Alle Magframe fotolijsten zijn klaar om te worden opgehangen. U ontvangt van ons ook een eenvoudig ophangsysteem zodat u direct uw Magframe kunt ophangen.
Hoe reinig/onderhoud ik mijn Magframe?
De beste manier om uw Magframe schoon te maken is met een zachte stofdoek. U kunt ook een vochtige doek gebruiken op de voorzijde van de magnetische foto.
 
Fotobestanden
 
Welke bestandstypen worden geaccepteerd op de Magframe.nl?
Foto’s moeten in JPEG, TIFF of PNG format worden geupload.
Ik heb een bestandstype dat niet wordt ondersteund door uw uploader (bijv PDF, RAW). Wat moet ik doen?
Contacteer ons voor alternatieve instructies. Bijvoorbeeld het uploaden via een rechstreekse link naar onze FTP-site.
Wat is de maximale bestandsgrootte die de uploader op de Magframe website accepteert?
Als u een probleem heeft bij het uploaden van uw foto’s kunt u ze ook rechtstreeks naar ons sturen via support@magframe.nl. Bij vragen over uw bestanden nemen wij contact met u op.
Wat is uw privacybeleid met betrekking tot het gebruik van mijn foto's?
Lees ons privacybeleid. Kort gezegd komt het er op neer dat we uw foto’s alleen zullen gebruiken om ze voor u op magneetfolie te printen. We gebruiken ze dus nergens anders voor.
Ik wil toch een andere foto gebruiken dan die ik bij mijn bestelling heb geupload. Hoe kan ik dit doen?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Als u op tijd reageert krijgt u instructies om een nieuwe foto naar ons op te sturen.
Wat is de ideale bestandsgrootte voor de best mogelijke fotoprint?
Wij zijn gespecialiseerd in het werken met foto’s in alle formaten. Meestal is een bestandsgrootte van 2 MB of meer al genoeg voor ons om mee te werken. U krijgt tevens een waarschuwing na het uploaden te zien, wanneer de resolutie te laag zou zijn voor het door u geselecteerde formaat.
Ik weet niet zeker of mijn beeld auteursrechtelijk is beschermd. Wat als dit wel zo blijkt te zijn? Informeert u mij?
We nemen het auteursrecht zeer serieus en we weten dat schendingen soms onbedoeld zijn. Als wij zien dat er een copyrightprobleem is met uw foto neemt een van onze medewerkers van de klantenservice contact met u op om een oplossing te vinden.
 
Levering
 
Wat zijn de opties voor verzendkosten?
Hier hoeft u niet uit te kiezen. Al onze prijzen, die worden weergegeven op de website, zijn inclusief verzendkosten.
Wat als ik mijn bestelling na vier werkdagen nog niet binnen heb gekregen?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Ons streven is dat elke klant zijn of haar bestelling binnen vier werkdagen in huis heeft. Wanneer dit niet het geval is, willen we graag uitzoeken waar dit probleem ligt. Wanneer wij van tevoren weten dat we de levertijd niet kunnen realiseren, brengen we u direct op de hoogte.
 
Betaling
 
Waarom int u het bedrag nog voordat mijn product is geproduceerd?
Omdat alles wat we maken maatwerk is en op klantspecificatie wordt geproduceerd. Daarom factureren we direct bij uw bestelling.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd, maar ik heb nog geen terugstorting gezien?
Het kan een week of langer duren voordat de bank of de credit card maatschappij de terugbetaling hebben verwerkt.
Nieuwsbrief
Magframe.nl maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze site gaat u akkoord met ons cookie beleid. Meer informatie.
x

Klik hier voor ons privacybeleid of voor onze algemene voorwaarden