Alle producten worden binnen 1 tot 4 werkdagen na jouw bestelling verzonden.
Alle Magframe producten worden zorgvuldig in beschermend schuim verpakt om
transportschade te voorkomen. De pakketten worden verzonden via DPD.

Wanneer jouw pakket is beschadigd
Ondanks dat wij alle bestellingen zorgvuldig verpakken, kan het wel eens voorkomen dat jouw product een beschadiging oploopt tijdens het bezorgen.
Je kunt dan het beste foto's maken van de beschadiging en deze opsturen naar support@magframe.nl.
Vermeld daarbij dan jouw bestelnummer. Wij zorgen dan voor een correcte afwerking van jouw bestelling.

Wanneer je geen track & trace hebt ontvangen
Onze reguliere bestelprocedure bestaat onder andere uit een verzendbevestiging.
Heb je deze na vier werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op via support@magframe.nl.
Vergeet dan niet jouw bestelnummer erbij te vermelden.
Wij kunnen dan voor je nagaan waarom je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen en kunnen een oplossing voor je zoeken.

Wanneer je jouw bestelling niet hebt ontvangen
Niets is vervelender dan een pakketje verwachten, die je vervolgens om welke reden dan ook niet ontvangt.
Wanneer je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, neem dan even contact met ons op (o.v.v. jouw bestelnummer) via support@magframe.nl.
Heb je deze wel ontvangen, maar klopt de track & trace informatie niet? Dan kunnen wij niets anders dan adviseren om dan even contact op te nemen met DPD via 0900-3734663.
We worden wel graag op de hoogte gehouden van problemen tijdens het bezorgproces. Stuur ons dan alsjeblieft een e-mail naar support@magframe.nl.

Nieuwsbrief
Magframe.nl maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze site gaat u akkoord met ons cookie beleid. Meer informatie.
x

Klik hier voor ons privacybeleid of voor onze algemene voorwaarden